Thursday, March 22, 2007

Mari Membolen.... (bowling la tuh)


gambar nie tak memberi 'gambaran sebenar' di tempat kejadian.. tapi dah takde gambar lain hehehehe..
event nie dah lame.. rasenye 10/3/07 yg lepas.. event berboling (bace 'berbolen'.. kunun loghat Perak la hahaha) di kalangan beberape leving kapel y4e dan mereka-mereka yang aktif main boling.. ade la dalam 12 orang.. tidak termasuk 2 peserta jemputan yang bermain sesame mereka sebab mereka nie terlalu pawerr untuk join mini tonemen nie hahahaha..
mini tonemen dibuat di endah parade.. kire homeground aku la.. main liga TM pun kat sini.. the nite before, aku main kat sini.. tapi score macam harammm. untuk mini tonemen nie.. score pawerrr semacam plak.. hahahahaa bleh main 200++ lagikkk..
selepas mini tonemen nie.. haaa hantu main boling sudah kembali dalam diri aku.. terutamanya minggu nie.. hari selasa lepas aku belasah masuk tonemen 9-pin.. tapi hancusss wakakakaka.. hari nie.. bleh plak timmet liga TM ajak training.. 8 game aku belasah... mlm esok.. main di liga lagik.. ngileee aaahhh...
papepun, aku bertekad untuk membeli bola boling yang baru dan jugak beg tarik tuh.. bahu dah lenguh dukung umairah.. hahahahaha alasannn semate-mate..
oklah.. dahlah... chaw shin chan.....................................
wanchang

No comments: