Wednesday, November 12, 2008

mode bola - ade ke orang nak pakai baju nie??

Salam...

menurut sumber2 yang kire boleh nak percaya jugak... bahawasanya inilah jersey terbaru keluaran NIKE untuk pasukan Malaysia... bukan main lawa.. sendat ya amat.. kalo team pompuan Malaysia yang pakai mmg Stepp Blatter suke punye lah ekekekek...

papepun.. cube korang perati betul2... yang aku nampak.. baju nie seakan2 baju jersey Liverpool yang ada ciri2 yang mewujudkan keraguan untuk kita pakai... renung2kan dan selamat beramal..!!!





2 comments:

Apai said...

Aku rasa2 macam perasan 'part' yang ko maksudkan tu. Sekali pandang mungkin tak perasan tapi bila tengok sekali lagi,pasti nampak.

P/s: Udah macam peraduan mencari benda tersembunyi la pulok!

lin said...

tu la... FAM nie bangang... mende camni pun takleh nak amik kisah.. tp aku rase mmg nike dh cucuk jarum halus.....

p/s: ini aku yg jawab sendiri.. gune akaun wife aku ekekekeke