Friday, November 13, 2009

mode gossip - aku sokong kamu


salam...

saje jerr nie.. nawaitu nak tulis sejak laswik.. sbb aku tgk die mase semi-final AJL.. dan aku rase aku ada ngam siket dgn die nie.. mungkin sbb mase die dlm AF5, die mmg feveret aku.. siap bengang2 ngokngek3 berleter pada waif aku mase die tersingkir kekeke...

perghhh... dah 3 tahun dah rupenye die aktif dlm industri.. dan banyak pencapaian dari segi peribadi dan professional yang dah diperolehi.. tahniah aku ucapkan!! kamu mmg bergerak atas semangat, bakat, usaha dan flair yang ada dalam diri.. bukan melalui orang lain.. semoga kamu lebih sakses dan semoga bakat dan sikap kamu dihormati dan dibanggai oleh semua orang... welldone!! sesungguhnya Hanya Kau Yang Mampu Aizat oihhhhhhh


nota kasut: yang pasti.. saiz badan aku dah lebih beso dari Aizat skrg nie... juga satu perkembangan yang amat pozitip wakakakakaka

No comments: