Friday, August 22, 2008

Iklan

Gambar2 nie diambil semasa aku ke Politeknik Seberang Perai pada 2-3 Ogos...
aku bawak budak2 kolej aku join tonemen KOSMO! Futsal Varsiti...
sekali ada plak majlis "Perpaduan Melayu Pulau Pinang" kot.. aku lupa la plak tajuk sebenar majlis tuh..
yang best.. Banner kecoh PM dgn TPM datang bagi ceramah...
tapi yang sampai si tokeh kotak/lompat si katak/sesumpah Ezam...
ramai mmg ramai hadirin... kene plak ade goodie bags yang berisi 1 botol mineral, seketul kuih bahulu dan seketul kuih ' telinge keling' (aku lupe la nama KL kuih nie.. no racist ok!!)


tambah plak dengan adanya perkara2 seperti berikut:










bak kata student aku yg dok area tuh... majlis 'kenceng ghata' hahahaha...
tapi mungkin jugak yg dtg tuh bukan orang2 tempatan...
semuanya pemain2 dan pelakon2 import!!

dan sbb tuh la forum perdana kat Permatang Pauh baru2 nie byk kerusi dari orang..
lenkali sediakan la transport.... ekekekekekeke

No comments: