Saturday, September 06, 2008

Bila masa dah nak time

salam...

huuuu tak sesie aku beli laptop baru..
kene plak ade broadband baru..
so bolehlah bermain2 dgn internet di umah..
aku bukan tanak beli awal2 mende2 nie..
aku risau kalau2 dgn adenye gadget2 sedemikian..
maka aku akan mengadap mende2 nie jerr..
so ape nk jadik dgn anak2 aku? ekekekekekeke

sementara menantikan waktu berbuka..
dan untuk mengelakkan aku terlelap..
aku nak memberi cabaran kepada sesiapa pun..
untuk melakukan aksi sebegini..
ekekekekekekekkee

do try this at home

5 comments:

neneknora said...

wah achik
menarik giler aktiviti nih
hahahaha
nora dah try
mmg best pun
name activity -> activity terbongkang-kang-kang...
yee haaa~

Alice said...

wahhhhhhhh..i loike!!!~

nak joinnnnnnn!!!~

Papa Chang said...

apesal anak2 sedara aku yg di oversi minat sangat xtvt nie ekekeke

Apai said...

Weh Yob, ingatkan waktu kat Izzuddin dulu aje ngko buat aktiviti ni. Dah beranak 4 pun masih menjalankan aktiviti yang sama, siapa ada peneman lagi tu kik..kik..kik...bawak2 la baca Qor'an Yob! Ha..ha..ha..

Atiqah Adnan said...

tidak ku sangka begini rupanyee... huussss...