Thursday, December 11, 2008

mode ofis - aku dh pindah

salam...

seperti posting terakhir sebelum nie.. aku kene pindah workstation.. sebab ada unit baru yang akan mendiami workstation aku skrg.. tempat baru nie dalam 300m dari tmpt lame.. pindah gune trolley jer pun.. yang azab nak angkat kotak turun naik tangga jelah hehehehe..

alamak!!!! aku lupe amik gambar tmpt lame daa... adeihhhh.. takde la kenangan kat situ.. takpe.. esok aku ke sana lagi untuk mengutip sisa2 barang2 yang masih tertinggal ataupun sengaja ditinggalkan..

2 comments:

Apai said...
This comment has been removed by the author.
Apai said...

Salam Bro, seronok la dah pindah ofis baru. Selamat meneruskan tugas.

P/s: Aku berbesar hati menganugerahkan ko 'award', sila lawat blog aku untuk amik 'award' tersebut -http://abihayyan.blogspot.com/2008/12/apai-