Friday, December 26, 2008

mode ofis - kelambakan cuti

gambar ini sekadar hiasan

salam...

semua orang tahu.. semalam 25 Dec Krismas.. Isnin depan 29 Dec Awal Muharram.. Khamis depan 1 Jan tahun baru.. banyaknye cuti.. sampai aku rase bersalah kat kampeni aku sebab cuti panjang dan banyak bebenorrrrr!!!

papehal pun.. dlm rase bersalah tuh aku kene cuti jugak minggu depan.. sebabnya:
1. kakak aku balik dari Mekah malam 30 Dec
2. kenduri meraikan kakak aku serta naik buai kembar aku 1 Jan..

memandangkan semua nie berlaku di Perak.. secara otomatiknya hari ini adalah hari terakhir aku bekerje di dalam tahun 2008.. babai 2008 yang bagi aku tak bape cemerlang pencapaian aku dari segi kewangan.. tunggu 2009.. i've got my target.. and i'm achiecing it by 31 July 2009

3 comments:

Freddie said...

semoga mencapai targetmu yob..kekekeke

milo boyd said...

kakakakakakachang..bace blog mantot ye ko..happy nuyer bro!

Anonymous said...

buy tramadol overnight delivery what does tramadol high feel like - buy tramadol online canada