Wednesday, March 25, 2009

mode ofis - aku buat keje gile

salam...

wakakakakaka... ngile hampir sebulan tak bergerak blog aku neyh... untuk pengetahuan korang (walaupun korang tanak tau wakakaka) aku mmg buat keje gile dalam 2 3 minggu di bulan Mac nie.. aku malas nak cite panjang.. camnilah rumusannye...

2 Mac - aku gerak ke Tepen kol 8 mlm dari KL kol 1 pagi sampei Tepen
3-4 Mac - aku conduct teambuilding untuk staff2 baru TM.. dorang nie masuk under HSBB.. solid molid kol 8.30 pagi sampai kol 12++ tghmlm.. direct 2 hari..
5 Mac - aku gerak dari Tepen, singgah kampung basuh baju wakakaka.. petang aku gerak ke Lumut
6-8 Mac - aku conduct teambuilding untuk staff2 under Group Finance.. full board jugak dari kol 7 pagi sampai tgh mlm...
9 Mac - cuti Maulidurrasul.. dok umah jerrrr
10-13 Mac - dapat la bernapas sket kat ofis..... tp byk administrative work.. tu yg tak bergerak blog ekekekeke
16 Mac- aku gerak ke Kuala Terengganu kol 2 ptg.. nie lagik gile sbb aku drive kancil aku.. enjin dh power cat dh meghelip tingkap dh tinted tapi aircond takdak lagik!!!! wakakakakaka ku redah jugakkk.... bedesupppp.. kol 7 smpi Rusila.. TM Training Centre Timur..
17-18 Mac - full board teambuilding untuk HSBB batch 4 plak... kol 8.30 pagi sampai 12++ tghmlm..
19 Mac - aku gerak balik ke KL kol 12.50 pagi.. dgn keadaan kete takde aircond.. hari plak hujan (bukan renyai tapi lebat!!!) aku jalan jugak... berenti kat stesen minyak area kijal.. aku lena dlm kete dekat 3 jam jugak wakakakakaa... smpi umah kol 10 pagi... by tghari angkut wife dan anak2 gerak ke Lumut plak... sempat singgah IKEA sebab Umairah nak makan meatball wakakaka.. sampai Lumut kol 6.30 gitu.. Boss aku bgtau dorang sediakan 2-bedroom apartment.. aku ajak la mak dan adik aku join.. sekali family room 3 katil.. tu dia tahap sendat dah bilik tuh dengan 4 dewasa 4 babies wakakakaa.. redah jerrrr!!!
20 Mac - pagi.. bawak sume masuk waterpark.. f.o.c jerrr.. sume dh kenal aku haha.. kol 11 anta dorang balik lekir.. kol 12 aku smpi Marina Cove balik... tunggu peserta2 dari TM KL plak... 1st day tak buat pape sgt sbb dorang ade internal agenda.. biorkan lerrr dpt jugak aku ngulor jab ekekeke
21-22 Mac - teambuilding TMKL... dari laut ke hutan, BBQ plak.. diakhiri dengan Amazing Race.. kalau 2 orang jerrr yg incharge mmg berteraburan la program nie.. aku mintak cuti sehari kat boss... on the spot approved ekekekee.. tenkiu CikMAd!! pas sume orang dh balik.. aku cek-in lagi sekali dgn wife and anak2 except Zurin yang tinggal dengan opah Lekiornye...
23 Mac - ingatkan bleh le sampai KL awal.. tp mlm jugak baru sampai umah... tak kemas ape pun.. tido...
24 Mac - 1st time aku pegi keje naik kete mengambil masa 2 jam wakakaka.. kuar umah kol 7.30 sampai ofis 9.30... hujan.. rahmat Allah.....

haaaaa dah... pening lah korang.. aku pun pening.. kene cari madu+telur ayam kampung... nie jerr ubat mujarab buat masa kini...

* kancil dh sampai ganu tp gambor tak berapdet2 wakakakaa.. sori mori mai frennnnnn

1 comment:

luar biasa vs dalam biasa said...

huhuh...jumpa jugak en.wan facilitator TM HSBB batch 4 nih nyer blog..huhu..
bz giler ngan aktiviti blog nih..neway, tq 4 ur activity and never-forget-memories at TMHSBB batch 4 TMTC eastern marang. LUAR BIASAA.. :)