Tuesday, September 15, 2009

mode cuti - raya sakan

salam...

tetibe banyak plak entry aku neyh (jika dibandingkan dgn bulan Ogos 2009 semestinye banyak) hahahaha... dengan ini aku nak declare cuti aku seperti berikut:

Tarikh mula: 16 Sept 2009
Tarikh tamat: 30 Sept 2009

plan cuti belum finalise.. aku ingat ikut suka jelah.. ala teluk sareh - lekir - ipoh bukannye jauh sangat pown.. nak kompairrr dgn kenkawan jenis kampung ujung2 sempadan spt jb + kangaq (nie ade kes adik2 mmu aku sepasang suami isteri...)

so maybe ade entry terbaru selepas ini ataupun selepas oktober..

papehalll... para perantau sekalian.. jangan lupa live telecast kenduri kawin Ejoy yang bersiaran terus dari Silveritage Galleria, Ipoh pada 27 Sept nanti...

Sekian.. wassalam........

2 comments:

Alice said...

27 Sept dira busy sambut juniors seramai 49 orang!!! OHHHH CRAPP~

Papa Chang said...

ko sambut dorang kol bape...??
kita cuba bersiaran jam 2 p.m. malaysia... ala bawak jelah blackberry tuhhh :D