Sunday, January 04, 2009

mode keluarga - cuti panjang episod 1

salam...

perghhh aku bener2 coti.. solid 9 hari.. walaupun ade sehari due tuh geng2 bas sekolah aku call/sms.. aku layankan jugak.. kan aku nie penyayang terhadap kampeni aku ekekeke...

perjalanan sepanjang cuti...
27-29 dec 08 - balik dari kl ke teluk sareh.. balik 5 beranak sebab Umairah dh awal2 balik dgn maksu dan opahnye.. so idak le cramp sangat kete aku.. takde la sgt aktiviti2 menarik kat kampung aku selain melepak kat kedai kopi di rest house kg gajah (luar rest house, rate kedai kopi kampung bukan ala2 hotel 2 bintang ekekekeke).. dan aku berjaya membeli satay bota yg dikenali sebagai satay 2 kupang (skrg udah naik harga ke 3 kupang secucuk)... kat teluk sareh kalau takde musim buah mmg kitorang melepak kat umah jerr... makan tak henti2... menu wajib adalah masak tempoyak tak kisah la ape jenis ikan.. juga laksa hehehehe... tghari 29 dec kitorang gerak ke Lekir...




gambar honda bulat nie aku amik kat rnr rawang... aku pasan sorang brader nie mmg otai la... kompom konvoi kl-ipoh.. ekekekeke

29 - 31 dec 08 - melepak di rumah mak mertua merangkap mak wife aku di lekir (orang kampung sebut lekior).. kat sini plak antara aktiviti wajib adalah layan astro.. bagi makan ikan keli dan makan ikan keli tuh plak ekekeke.. makan rojak manjung.. cume kali nie tak sempat nak makan cendol yg mane penjualnye siap pakai bowtie... mmg glemer geng2 neyh!!!





Align Center

gambar2 di sekitar jeti bot lumut-pangkor.. aku rase lagi smart dari jeti k.perlis.. especially bab TANDAS AWAM! sup tu plak sup Kambing kedai mamak, nie sume akibat lambat sgt ke kedai rojak manjung...

episod 2 bakal menyusul

2 comments:

Anonymous said...

Achang,mana twin korang??tak bawak sekali ker???

emm...agak bahaya aksi Umairah di tepi air tu.gaya2 nk terjun pun ader.

Papa Chang said...

twin tinggal dgn opah lekior diorang.. kalau ada.. idak le bersenang lenang nak amik gambo.. takat jalan2 jelah ekekekeke