Wednesday, May 06, 2009

mode bola - lawatan ke Stadium MBPJ

Salam...

malam tadi aku, Umairah n Nazrin ke stadium MBPJ.. saje2 melawat kenkawan lama.. kena plak ade bola antara Perak dan MYTeam.. mmg kebetulan sungguh!! ekekekeke... ini lawatan kedua Nazrin ke stadium.. Umairah dah banyak kali dah.. 1st lawatan 3 beranak nie mase Perak main kat Stadium KLFA.. yg sebelah HUKM tuh..

antara aktiviti2 wajib sepanjang di stadium adalah:
1. Jerit2 kat ref, linesman, player lawan.. yang nie part aku.. tapi nazrin pun pawer!!
2. jalan2, tegolek teguling.. yang ini nazrin punya expertise pakar
3. makan, minum, main dgn kawan2, main amik gambar gune enset/digicam.. hak ini Umairah punya part

malam tadi punye gathering mmg diganggu gugat oleh ref kepala botak (smpi 1 tahap aku yakin die takleh bezakan bola dan kepala sendiri wakakaka) yang mmg cam haram ibarat MB Haram Perak a.k.a Jamberi Teh Tarik Onne... kedekut sangat nk tiup wisel tatkala foul play dilakukan MYTeam.. terganggu topik2 lain akibat marah sgt kat mamat neyh!!! bab2 game report nie mmg aku takleh nak buat dengan detail spt dolu2 la... dah mata aku dok memerhati Nazrin dan Umairah yang begitu berseronok sebab tmpt duduk luas dan orang tak ramai! (mane pegi daa fan2 Perak yang lain...)

owh ya sblm aku lupe.. pengurusan stadium MBPJ nie patut kene disaman la.. derhaka pada sultan.. tak menjaga ketuanan melayu.. ape pasal main lagu Negaraku versi laju?? itu versi haram.. takkan taktau kottttttttttt ????!!!!! kehkehkeh


last but not least... credit kepada official babysitter Umairah dan Nazrin di stadium.. Pn. Zainun a.k.a CikRose Y4e.. Joe_P.. mike amik gambor mmg cun melecun lerrr (dgn harapan dtg jer stadium CikRose kene duduk dengan aku dan secara otomatik akan babysit anak2 aku lagi ekekekeke... ala sementaghe die belum beranak hehehe peace Yong!)

nota kasut: CikRose nie mmg tak minat bola.. tp dh pegi balik ofis ikut hubby.. tu pasal dtg stadium pakei baju glamer kihkihkih... (adeih.. takleh tahan gelak.... WARGHHHKAKAKAKAKAKAKA)

2 comments:

Anonymous said...

apsei x bawak semua anak2 miker?

Papa Chang said...

stadium kat malaysia nie tak mesre stroller... kalo bawak bay2 kecik.. kene duduk seat paling bawah.. nampak pagor jelah ekekeke