Monday, May 04, 2009

mode ofis - orang ingat aku gile

salam...


wakakakaa.. err macam entry joe_p la plak.. nie haa... aku nak summarizekan ape terjadi dlm seminggu lebih bulan april 2009 diari hidupku... deyyy ape daaa punye ayat punye panjang wakakakaa...

16 April - percubaan kali pertama balik kampung dengan kete kancil edisi rempit.. berjaya jugak walopun takde aircond.. anak2 aku tido dengan nyaman dan lena ekekekeke

17-19 April - aku conduct teambuilding kat Marina Cove Lumut.. ini trip ketige maka team aku dpt t-shirt sorang satu.. trip ke-4 nanti kitorang dpt balinese massage f.o.c wakakaka tenkiu Mr. Ong (orang tue nie offer massage China Doll lagik.. gile ke hape ekekekeke)

19 April - patut balik KL kol 7 mlm.. tapi disebabkan kunci kete Nazrin sorokkan secara tidak sengaja.. delay sampai kol 10 mlm baru gerak.. singgah umah adik aku untuk tukar kete.. last2 sampai umah kol 3 pagi...

20 April - masuk ofis jab.. pastu dlm kol 12 tghari aku cabut pegi Kuala Terengganu.. patut kene sampai kol 5 ptg ada diskasyen tp dulikkan... aku jer pun yg attend.. diskas pun dgn kawan2 jer ekekeke

21 April - kol 6 pagi dh gerak dari KT ke Besut, ada program kat Bkt Kluang Beach Resort

22 April - patut kol 5 dh gerak ke KT, tapi ade participant plak terhilang kunci kete.. bukan hilang, tapi member die terangkut sekali masuk poket... delay lagik... smpi KT dlm kol 9.. tido2 jab kat TMTC KT, aku dan Faizry gerak dari sane kol 11.30 kot... pecutan tahap kude, masing2 sampai umah kol 4 pagi...

23 April - kitorang declare sampai dari KT kol 1 tghari.. so takyah masuk ofis.. gile hape kene masuk jugak.. kol 2 ptg ade discussion kat Menara pasal mini teambuilding.. participants dalam 300 orang.. bile? ESOK!! ekekekekeke

24 April - dari pagi berkampung kat Palace Beach and Spa (dulu namenye The Mines Beach Resort).. siap sedia untuk aksi selepas Jumaat (aksi mlm jumaat dh melepas wakakaka).. Mini teambuilding untuk division SME Sales.. ape daa orang2 SME Sales nie.. kitorang penat2 buat tulip dan sbgnye.. dorang senang2 ati jerr sabotaj team lain.. demmm.... inikah sales force TM?? anyway tenkiu to FEroz, Faez, Am, Qila, Min & Nat (nat nie jadi feveret peserta2 wakakakakaa).. abis kat The Mines, pakat plak dgn Faizry nak gerak ke Teluk Rubiah kol 11 mlm.. tapi dok sms2... aku pun dah tak daye dah.. tido jelah.. esok pagi gerak...

25 April - kol 6 pagi dah kuar umah.. kol 9.15 pagi dh sampai Teluk Rubiah wakakaakaka... sambung incharge teambuilding untuk peserta2 dari TM State Penang.. nie yg pelik nie.. sempat jugak pegi mancing (spt entry sblmnye)..

26 April - Balik KL.. balik umah... esoknye keje cam biase...

seb baik la last week ada public holiday hari Jumaat.. kalo tak... kompom teambuilding lagik ekekekeke

No comments: