Friday, October 17, 2008

mode bola - FAW membangsatkan dirinye sendiri

salam...

aku taktau la ape nak jadik dengan FAW (setengah orang label as FAM) nie..
dorang nie organisasi yang menguruskan bolasepak professional Malaysia..
dan dorang nie jugak bukan calang2 orang..
dari keturunan raja, keturunan arab, yang bijak, yg ada phd, yang ada tan sri..
sume ade kat dlm list pegawai tertinggi..

tapi.... haha masuk bab tapi nie..
aku nak sentuh satu hal jerr hari nie.. (mungkin jugak aku akan off topic haha)
ianya berkaitan official website badan professional nie..

seperti yang kita semua sedia maklum (aku rasa org yg layan bolasepak Malaysia jerr yg tau)
skrg nie sedang berlangsung PestaBola Merdeka edisi ke-40 (kot)
dan pasukan2 yang bertanding adalah terdiri dari pasukan2 tekenal di kalangan pekerja import di Malaysia nie hahaha...
seperti Bangladesh, Nepal, Myanmar, Vietnam
ada jugak pasukan2 yg tak dikenali seperti Mozambique, Sierra Leone dan Afganistan

dan di kala kejohanan nie berlangsung..
pasti akan ada orang2 yang ingin mengikuti perkembangan terkini kejohanan..
tak kiralah jadual perlawanan ke.. keputusan ke.. senarai penjaring ke...
at least press statement selepas perlawanan...
dan malang sekali apabila official website FAW nie menayangkan mesg
"FAM website is currently under maintenance works. Thank you for your patient."

hahahahha...
jadik stok lawak betul la....
warghhkakakakaka... mmg takleh harap...
dari yang lame... sampai ke mgmt baru...
dair setiausaha mamat polis.. pass ke seorang 'dr'.. pastu askar plak amik...
same jerrrrrrrrrrrlah FAW nie...
aku taktau la sape yg boleh harap kat dlm FAW nie...

No comments: