Wednesday, October 08, 2008

Y4E di Res Haus Kuala Kangsor

Salam...

terima kasih kepada pihak 'peghanjor' iaitu sahabatku Abg Cha... jikalau tidak kerana ugutan beliau.. aku mmg tak join majlis berbuke puasa Y4E di Kuala Kangsar nie hehehe..


butiran majlis:
Tarikh: 28 September
Tempat: Kuala Kangsar Rest House
Jemputan: 60 orang

lame dah tak jumpe dgn geng2 Y4E secare besar2an nie... sejak Peraknye performance dlm MSL cam hawau.. dengan anak2 kecik yang sedang membesar dan bertambah.. aku terpakse la prioritisekan aktiviti2 aku... pasni harap main futsal Jumaat jelah..

nak pegi stediem.. team baru pun terhoyong hayang lagik.. nanti pegi sakit ati sakit badan.. aku jugak yg susah... baik la layan BPL.. dok umah terbaring terlunjur.. sambil makan aiskrim, makan nasi lauk wife masak... kena plak MSL main hari ahad... huuuu.. Stediem MBPJ pun belum tentu aku sampai...

No comments: