Wednesday, February 04, 2009

mode cuti - JaBan part 4

waitress cum lead singer, Neng Estri.. makasih dong!

hari keempat di Jakarta dimulai dengan aktiviti yang sedikit lain.. iaitu bowling persahabatan Kelab Tm dan Kelab Karyawan XLcomindo (anak syarikat TMI, dulu pernah bernaung di bawah Kumpulan TM).. perlawanan diadakan di Superlane Bowling Alley, Pasaraya.. yerrr mmg name tempat tuh pasaraya.. bukan pasaraya Jusco atau Tesco.. team aku dapat champ antara kumpulan manakala Otai Azmi juara individu.. aku rase hampir setengah tahun aku tak main boling.. seb baik la score kire membanggakan jugak la.. yang penting big boss takleh tinggal jauh2.. malu la die.. haha politikk politik...

pas bowling dan makan2.. kitorang diarahkan (wahaha boleh ke?!) untuk bersiar2 di kawasan terdekat.. kat sini mcm kedai mahal2 jerr takleh tawar menawar.. so aku beranikan diri jalan2 di luar kawasan Psaraya.. ala bangunan sebelah jerrr Melawai kot namenye hehe.. pun takde pape.. mungkin sbb kaki dh sakit (main bowling pakai jeans mane maunye!) duit pun dah ciput2 jerr maka aku cuci mata jelah tgk barangan2 yg dijual.. ala2 Pasar baru tapi tak bape meriah..

habis kat Pasaraya.. gerak pula ke Sarinah.. kat sini pun mood aku nak shopping takde langsung.. melainkan aku pegi Hard Rock Cafe (HRC) Jakarta ekekeke.. aku dh usah awai2 lagi HRC nie.. turun2 bas terus tanya security Sarinah katner HRC.. sekali die tunjuk dekat bebeno dah! aku dgn penuh gaye memulakan langkah menuju ke HRC.. masuk2 tgk2 baju kuar jab kire duit rupiah masuk balik aku sambar t-shirt untuk aku dan wife.. anak2 tak cukup modal.. lagipun cepat kotor macam t-shirt HRC Bangkok.. kome tunggu babah beli HRC KL jelah yerr.. bukan kome paham pon ekekeke.. aku nak usha Planet Hollywood tapi jauh dari lokasi aku.. rasenye tak jauh tp sbb taktau so aku simpan hasrat tersebut untuk 2nd trip nanti.. hahahaha

Habis Sarinah.. kitorang terus dinner.. mane lagik kalo bukan NASI PADANG!!!! kali nie spesel sikit sebab kitorang duduk tingkat atas.. siap pakej nyanyian oleh waitress diikuti karaoke dan joget lambak... aku propose kat big boss last two song sume kene pegi dance floor.. boss kata jadik!!!! last2 dibantai lagu poco2.. berpeluh2 eksersais.. Pak Herman sampai tunggu kat konti nak suruh kitorang balik wakakaka
habih dinner.. balik hotel dan rehat2.. sekali lagik geng2 malam ajak ronda2 kali nie bawak big boss.. sementara nunggu boss siap.. kitorang layan pasar malam.. vcd karaoke cetak haram rm1.30 jerrr apesal kat Malaysia mahal sgt?!! sekali big boss boring die ajak kitorang minum kat starbuck (oitt orang tgh sibuk boikot!!... tp die blanjer ikut jelah akakaka).. habih starbuck kitorang balik ke hotel dan lelappppp


teammateku: Pepe, Radzif n Jannes

1 comment:

lin said...

wak ala minum starburcks?? ceh org nak minum tak kasik..cis2x