Thursday, January 08, 2009

mode bola - SeleRAK 3 - 1 Young Seladangs


Line-up Young Seladangs:
Blkg - Megat, xtau, Chun, RUK, xtau
Dpn - Hossen, Thina, Subra (c), xtau, Ben, xtau



line-up yob4ever:
depan: hambal n pakya
pastu: aku, umairah, Yob (anak pakya)
pastu lagik: baju biru, pak raman, tetikuih, Cikgu Bee, Joe_P, Bobote
pastu lagik2:D_08 (bj putih), UncleFly, abg ChA, Kam kastam

salam...

itu le result game selasa lepas... walaupun kalah, aku bersama kenkawan y4e, kpbp, hmc, sdn dsbnye merasa kepuasan menonton game ini... team Perak adalah amat muda dari segi pengalaman bermain bolasepak peringkat tertinggi Malaysia menentang team Selangor yang melambak2 muka yang beraksi ataupun pernah beraksi dengan skuad kebangsaan... dan akibatnya adalah Selangor terpaksa bekerja keras untuk mendapatkan result seperti di atas, yang aku rasa tidak fair kepada skuad muda Seladang.. nampak macam kene belasah tapi takla seteruk Kedah kene belasah ekekekeke...

player2 Perak nie ade 2 3 org jerr yang aku kenal... Subra, Megat dan Razali.. Chun, Tina dan Ben aku baru kenal2 nama dan position dorang.. yang lain masih dok tanye kat kenkawan.. aku rase player team Selangor lagik ramai aku kenal compare dgn team muda Seladang... maklumla berapa ramai ex-Perak ada dalam team nie sehingga layak dipanggil SELERAK ekekekekeke..

Selerak menang dari segi pengalaman.. bab nie amat terserlah.. Young Seladangs hanyalah bermain bola.. tiada provokasi berlebihan dibuat.. hatta mase Subra kene pijak dengan Hardi (apekejadahnye Hardi oihhh.. unnecessary laa... camni ke mike sbg pemain MALAYSIA????!!!!) takde sape pun pegi serang die.. aku pasan Razali je pegi ke arah die itu pun macam nak tenangkan die, bukan nak bantai die emotionally.. kalo dulu kompom A'aa/Arul/nantha akan meluru ke pemain lawan..

papehal.. game nie pengalaman dan pelajaran berguna untuk Young Seladangs.. walaupun kite kalah.. kita kalah melawan.. idak la macam satu team tuh menang percume ekekekeke...


bersama Choi (Shamsul Saad) - die bgtau yg Perak perlukan commanding leader dalam padang.. ketua dalam membuat provokasi terancang


bersama Janos Krescka (die amik sepakan penalti terakhir PM 98) - die tegur aku masa halftime.. "congratulations to the team" katenye..

No comments: