Friday, January 30, 2009

mode cuti - JaBan part 2

aku suka ini gambar.. cool habeh kekeke

2nd day... pepagi hari dh bangun nak ke Tangkuban Parahu.. 1st time pegi dulu aku amat culture shock... mane taknye turun2 taksi udah kene serbu.. since kali nie aku dah kire senior kat tempat nie.. aku bagi geng2 penjaja tuh serbu kawan2 aku plak kekekekee.. kali nie pegi awal betul.. kol 10 dh sampai kat puncak, kabus (awan) pun macam memenuhi kawasan sekitar so tak nampak la view kawasan pergunungan di sekitar kawah..

habis takuban Parahu.. rombongan gerak ke Sethiabudi untuk ke Rumah Mode.. antara outlet yg dah tekenal di kalangan shopper2 dari Malaysia.. after that pegi makan then shoot terus ke Jalan Riau.. lama jugak kat area nie.. attack outlet2 yg aku ingat spt Heritage.. bile dh nak gerak ke Chibaduyut, baru aku tau yg Stadium Siliwangi tuh seberang bangunan jerr.. arghhhhh rugi2.. aku mmg nak pegi beli merchandise Viking Persib.. ape daaa Pak Herman.. katanya jauh... marah aku..

di chibaduyut nie area jaket kulit.. member aku dah tak tertahan2 nak beli.. aku ingat tawar menawar dekat 2 jam jugak ekekeke... so dari harga 875,000 rupiah, dpt jugak 550,000 rupiah... banyak tuhhhh... tp paling best mase testing kerepek pisang Bandung style.. aku rase dekat stengah kg aku bantai stok untuk 'rasa' tuh wakakaka.. untuk menjaga hati tokeh dan tidak dikutuk rakan serombongan.. aku beli jugak le 3kg... ok hape!!! pas chibaduyut.. balik lah kitorang ke hotel..



No comments: