Tuesday, January 20, 2009

mode ofis - pening kepala aku

salam...

aahhhhh blogku kembali bersawangan.. tatkala keroje berlambakan di pejabat.. kita semua bakal menyaksikan percutian awam terhebat tahun 2009.. berderet2 long wiken untuk orang2 di kawasan wilayah.. aku sendiri punya wiken yg tersendiri minggu ini.. wikenku setat pada 22 jan 2009 membawa sehingga 27 jan 2009.. huh, nak abih dah jan 09???!!!! cepatnyeeeeeeeee

cerita cuti ujung tahun tak abis tulis.. ada lagik dlm draft.. tunggu lah bila mood sudah kembali lega.. sekarang nie aku berperangan dengan data2 pejabat semenjak 2006 hinggalah ke akhir 2008.. sungguh berpinor2 bijik mate aku ngadap pc semata-mata.. hatta nak tulis blog pun kene ngadap pc.. kehkehkeh lawak lah kononnye!!

aaa idea dh terbang penangan pintu ofis yang mengalun irama kriookkkk krieeeekkkk tatkala dibuka ditutup makhluk2 yang melaluinya (ini bukan kisah seram tp realiti kekekekee).. tah bila lagi aku nak apdet.. sesungguhnya hanya Allah yang tahu..

* ucapan tahniah kepada YB MAWE atas kemenangan di Kuala Terengganu.. seb baik la Roslang Awang CHik dop betandeng.. kalu dop, aku putuh sahabat dengan anak sedara die ekekekekeke

3 comments:

Anonymous said...

salam singgah..jom join nuffnang...

Anonymous said...

Dh lame xnyinggah.. skali masuk.. fuuhhhhh... interface laen dah.. ekeke...

Kancil ape cite? Xkan xde apdet Chang? :p

Papa Chang said...

ha'ah la... kancil tuh aku lupe betoi nak apdet... padehei dah 2 minggu dh aku rempit... ekekekekekkee