Tuesday, December 08, 2009

mode bola - Persatuan Kena Sepak Lagik..

salam...

wakakaka... berite yg dh basi sbb betahun2 sudah keme dah tahu.. hari nie baru official di dalam soghat habo... ape beritenye..??? cekidaut di bawah...:

kosmo online (aku tak beli dah.. sori!!)
REKOD 'cemerlang' Pahang yang tidak pernah turun ke liga bawahan berterusan apabila Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) semalam mengumumkan skuad Tok Gajah itu akan kembali bersaing dalam Liga Super 2010 yang ber- mula 9 Januari depan.

Pahang sebelum ini sepatutnya telah tersing- kir ke Liga Perdana 2010 setelah tewas 1-5 ke- pada Selangor dalam aksi terakhir Liga Super 2009 pada 25 Julai lalu, sekali gus menduduki tangga kedua tercorot. http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=1208&pub=Kosmo&sec=Sukan&pg=su_01.htm

berita hairan
SEPERTI satu sandiwara, Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) berpatah balik daripada keputusannya untuk menaikkan Harimau Muda ke Liga Super, sebaliknya memilih mengekalkan pasukan kedua tercorot musim lalu, Pahang dalam keputusan yang pastinya akan mencetuskan dakwaan 'pilih kasih' di kalangan pengkritik bola sepak tanah air.

Sejak sekian lama, teori konspirasi berlegar bahawa Pahang - negeri Presiden FAM, Sultan Ahmad Shah - akan diberi layanan istimewa dengan jawatankuasa pertandingan tempatan akan merombak format Liga Malaysia memastikan mereka kekal di pentas elit sungguh pun mereka sepatutnya beraksi pada Liga Perdana, musim depan. http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Tuesday/Sukan/20091208001106/Article/index_html

tahniah Pahang... anda memang berhak main di MSL (Malaysia SyiokSinndri League)... main la macam gumpunk sekalipun.. dok la kat nombor bape dalam liga tuh... anda masih diperlukan di MSL... TAHNIAH!!!

kepada FAW/Geng 3 Hurup etc etc... THE IDIOT IS STILL INSIDE AND THAT IDIOT CREATES THOUSANDS OF IDIOTS IN MALAYSIA'S FOOTBALL HISTORY!!!!

shem on yuuuuuuuuuuuu

*nape la aku minat bola.. kene kencen hanceng bau jeghen dgn FAW pun.. aku dok layan lagi bolasepak tempatan neyh... arghhhhhhhhh

2 comments:

Carlos Valderama said...

Bior le deme wanchang.. deme ada oghang dalam. Kalau masuk MSL guna oghang dalam selalunye idak berkat.

Papa Chang said...

kehkehkeh...
tu le pasei...
majoriti ahli majleh konon...
ingat ada ke yg berani sembah durhaka dlm miting wakakaka