Monday, December 07, 2009

mode cuti - lame mc bang

salam...

perghh.. aku kompom sakit mate bermula petang AidilAdha hingga ke hari Rabu yang lepas.. skrg masih lagi dalam recovery mode.. kat mate still ade merah2 tapi aku dtg jugak ofis.. dokter bagi mc sampei sabtu lepas.. baik beno Dokter Salmi kat Klinik Kita Cheras Perdana.. aku tak koje hari sabtu pun nak dibaginye mc hehehe.. (perhatian, Dokter Salmi ini adalah seorang lelaki, maka tiada diskriminasi jender dalam pemberian mc aku ekekeke)

dan di kala aku mc.. enset aku sekali lagi jahanam akibat terbasuh sekalik dlm washing machine.. hahaha mmg kes naya.. nak online kat umah punye le malas.. gile mmg kualiti time betoi dgn waif dan anak2.. alhamdulillahhhhhh

hari nie dah masuk ofis, ada projek2 baru akan berlangsung.. canteekkk.. kene plak Malaysia kalah dgn VIetnam ptg smlm (kome tau ke wujudnye game nie smlm??) lagi smgt dtg ofis sbb nak provok pencinta2 FAW wakakaka... skuad terbaik kunun.. budak darjah 3 yang baru pandai beremosi tgk bola boleh le deme kelepet... tak caye???.. kome bace penulisan2 penuh emosi aku di tahun 2006 ke 2007... berapa kali daaa kene kencen dgn FAW neyh kehkehkeh

lagi satu cite.. Boted (Hamsani Ahmad) ngamuk pasei bebudak Y4E pertikai statement die dalam KOSMO.. sekali Boted info kat member aku yang die cakap sikit jerr dan budak KOSMO tuh yg tulis panjang lebar ikut sedap tok die nak bace.. cekidaut punye cekidaut.. takdak plak nama penulis artikel tuh.. sekali cite camni pun paper nak kelepet ke??? sorry KOSMO.. kome ilang sorang pembeli.. maybe aku beli KOSMO AHAD jerr sbb waif aku nak baca penulisan Sharifah Sofea kekekekeke...

kepada Boted... kot aku ade meluahkan ghase tak pueh ati.. aku mintak mahap.. moh kite caghi budak KOSMO tuh dan mintak die wat artikel mintak mahap.. tuleh sedap lutut die jerrrr.. tak pasei2 mike majuk dgn geng2 Y4E ye Boted!

No comments: