Monday, December 28, 2009

mode cuti - tak larat dah

Salam...

perghhh.. bulan doblas kali nie mmg mencabar.. bagi mereka yg bekerja di Selangor.. mmg tak jumpe Jumaat di pejabat (kecuali yg keje syif).. di seluruh Malaysia plak.. 3 Jumaat tak jumpe kenkawan ofis... perghhhh...

Since aku koje kat KL.. aku dapat 3 Jumaat.. dan 2 Jumaat yg telah berlalu diisi dengan perkara berikut:

18 - 20 Dec 2009 - adik aku bertunang.. ko aku berada di kampung.. buah2an tinggal rambutan dengan dokong jerr.. aku berjaya panjat dokong dan menurunkan + - 10 kg of dokong..

25 - 27 Dec 2009 - fes taim aku meraikan kawan Kristian sempena Krismas.. aku mmg tak penah pegi makan2 time krismes nie.. sekali kat umah member aku ada kuih muih macam Aidilfitri jugak.. dan beriani istimewa oleh tuan rumah.. Tenkiu James & Sara.. next year aku dtg lagi hehehe (James bangsa India beragama Kristian..) 26 plak aku bawak Zidan ke klinik untuk appointment.. mamat nie nak dioperate angin pasang.. mengikut kata Doktor Hassan Mat General Surgeon KPMC.. 1 dari 167 akan mengalami situasi ini.. maka operation disetkan pada 31 Dec 2009 jam 2 petang... semalam, pegi melawat mak aku di HTI.. meriah gile bilik mak aku sbb macam berjanji jerr smlm sume turun beramai2.. dah la adik aku keje kat wad tuh.. mmg ibarat wad sendiri la wakakaka...

1 Jan 2010?? belum tau lagi plan.. kang aku plan bawak bebudak mandi kolam kat KLCC kang.. doktor marah plak.. maybe dok umah jerr sambil kemas2 umah dan layan tv.. watpe bayor Astro mahei2 tapi tak tgk pun kehkehkehkeh...

No comments: